Гарантія

Ми зробили все можливе, аби ви були задоволені пристроями eSource. Проте якщо виникли проблеми, ми намагатимемося їх усунути максимально швидко. Протягом 3-х років з дати купівлі ви можете вимагати гарантійне обслуговування будь-якого пристрою “eSource”. Будь ласка, перш за все зверніться до нашої служби підтримки в чаті на сайті. У 50 % випадків технічні питання можна вирішити дистанційно.

  1. За якість пристрою відповідає компанія “eSource”.
  2. Виробник несе відповідальність за збій у роботі пристрою, спричинений дефектами матеріалів або помилками під час виробництва, який трапився протягом 36 місяців з дати продажу.

Купуючи продукти “eSource”, Ви погоджуєтеся з наступним:

  1. Компанія”eSource” гарантує, що за умови належного використання та обслуговування пристроїв eSource (надалі «Продукт») будуть загалом відповідати характеристикам, вказаним в супровідній документації, а також на нашому сайті.
  2. Якщо технічні проблеми виникли у Продуктів, придбаних в одного з наших партнерів, будь ласка, зверніться до них, щоб організувати ремонт, обмін або повернення за гарантією.
  3. На дефекти, виявлені після Гарантійного періоду, здійснюється платний ремонт.
  4. Також гарантія не розповсюджується на суб’єктивні чи естетичні аспекти Продуктів.

ЯКЩО ВИ НЕ ПОГОДЖУЄТЕСЯ З УМОВАМИ, ТО НЕ ВСТАНОВЛЮЙТЕ І НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ЦЕЙ ПРОДУКТ. ВИ МАЄТЕ ПРАВО ПОВЕРНУТИ ЙОГО ПРОДАВЦЕВІ ТА ОТРИМАТИ СПЛАЧЕНІ ВАМИ КОШТИ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, ЯКЩО ПРОДУКТ НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ І НЕ ВСТАНОВЛЮВАВСЯ ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ З ДАТИ ПРИДБАННЯ.

Гарантійне обслуговування буде надано за наявності разом з дефектним виробом оригіналу рахунка-фактури (товарного чека), гарантійного талона, в якому зазначено дату купівлі, назву моделі, наявні печатка продавця і підпис споживача, протягом гарантійного строку. КОМПАНІЯ залишає за собою право відмовити у безкоштовному гарантійному обслуговуванні, якщо ці документи не надано в повному обсязі або містять неповну чи недостовірну інформацію.

Заміна дефектного пристрою за гарантією здійснюється лише протягом періоду, який встановлено чинним законодавством, що регулює цю процедуру. Будь-яка заміна після закінчення цього періоду виконується на розсуд компанії.

Ця обмежена гарантія не розповсюджується на:

  1. Природну зношеність і амортизацію (потертості корпусу пристрою, подряпини тощо), зношеність елементів, спричинену перевищенням вказаних норм експлуатації, природну зношеність компонентів пристрою.
  2. Батареї.
  3. Механічні та/або електричні пошкодження (і приховані також).
  4. Пошкодження внаслідок несанкціонованого ремонту, встановлення та/або заміни компонентів, що були виконані без участі представників компанії “eSource”.
  5. Пошкодження, спричинені тваринами або комахами чи викликані впливом вологи, температурами, які виходять за межі робочого діапазону, корозією, окисленням, потраплянням всередину сторонніх предметів, речовин.
  6. Пошкодження, до яких призвели будь-які зловживання, нецільове використання, неправильне поводження або застосування, включно з випадками, коли Продукти мають зовнішні пошкодження, включно з подряпинами, тріщинами та вм’ятинами.
  7. Пошкодження, спричинені стихійними лихами, такими як пожежа, удар блискавки, повінь, ураган, землетрус тощо.
  8. Пошкодження внаслідок впливу сторонніх предметів, кидання, падіння, потрапляння рідини всередину або занурення в рідину, дії вірусів, а також тоді, коли пошкодження виникли в результаті з’єднання і підключення Продукту до виробів інших виробників.
  9. Також гарантійний ремонт не передбачає періодичне технічне обслуговування та огляд пристрою, зокрема чищення, регулювання.