Ми зробили все можливе, аби ви були задоволені пристроями eSource. Проте якщо виникли проблеми, ми намагатимемося їх усунути максимально швидко. Протягом 3-х років з дати купівлі ви можете вимагати гарантійне обслуговування будь-якого пристрою “eSource”. Будь ласка, перш за все зверніться до нашої служби підтримки в чаті на сайті. У 50 % випадків технічні питання можна вирішити дистанційно.
- За якість пристрою відповідає компанія “eSource”.
- Виробник несе відповідальність за збій у роботі пристрою, спричинений дефектами матеріалів або помилками під час виробництва, який трапився протягом 36 місяців з дати продажу.
Купуючи продукти “eSource”, Ви погоджуєтеся з наступним:
- Компанія”eSource” гарантує, що за умови належного використання та обслуговування пристроїв eSource (надалі «Продукт») будуть загалом відповідати характеристикам, вказаним в супровідній документації, а також на нашому сайті.
- Якщо технічні проблеми виникли у Продуктів, придбаних в одного з наших партнерів, будь ласка, зверніться до них, щоб організувати ремонт, обмін або повернення за гарантією.
- На дефекти, виявлені після Гарантійного періоду, здійснюється платний ремонт.
- Також гарантія не розповсюджується на суб’єктивні чи естетичні аспекти Продуктів.
ЯКЩО ВИ НЕ ПОГОДЖУЄТЕСЯ З УМОВАМИ, ТО НЕ ВСТАНОВЛЮЙТЕ І НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ЦЕЙ ПРОДУКТ. ВИ МАЄТЕ ПРАВО ПОВЕРНУТИ ЙОГО ПРОДАВЦЕВІ ТА ОТРИМАТИ СПЛАЧЕНІ ВАМИ КОШТИ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, ЯКЩО ПРОДУКТ НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ І НЕ ВСТАНОВЛЮВАВСЯ ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ З ДАТИ ПРИДБАННЯ.
Гарантійне обслуговування буде надано за наявності разом з дефектним виробом оригіналу рахунка-фактури (товарного чека), гарантійного талона, в якому зазначено дату купівлі, назву моделі, наявні печатка продавця і підпис споживача, протягом гарантійного строку. КОМПАНІЯ залишає за собою право відмовити у безкоштовному гарантійному обслуговуванні, якщо ці документи не надано в повному обсязі або містять неповну чи недостовірну інформацію.
Заміна дефектного пристрою за гарантією здійснюється лише протягом періоду, який встановлено чинним законодавством, що регулює цю процедуру. Будь-яка заміна після закінчення цього періоду виконується на розсуд компанії.
Ця обмежена гарантія не розповсюджується на:
- Природну зношеність і амортизацію (потертості корпусу пристрою, подряпини тощо), зношеність елементів, спричинену перевищенням вказаних норм експлуатації, природну зношеність компонентів пристрою.
- Батареї.
- Механічні та/або електричні пошкодження (і приховані також).
- Пошкодження внаслідок несанкціонованого ремонту, встановлення та/або заміни компонентів, що були виконані без участі представників компанії “eSource”.
- Пошкодження, спричинені тваринами або комахами чи викликані впливом вологи, температурами, які виходять за межі робочого діапазону, корозією, окисленням, потраплянням всередину сторонніх предметів, речовин.
- Пошкодження, до яких призвели будь-які зловживання, нецільове використання, неправильне поводження або застосування, включно з випадками, коли Продукти мають зовнішні пошкодження, включно з подряпинами, тріщинами та вм’ятинами.
- Пошкодження, спричинені стихійними лихами, такими як пожежа, удар блискавки, повінь, ураган, землетрус тощо.
- Пошкодження внаслідок впливу сторонніх предметів, кидання, падіння, потрапляння рідини всередину або занурення в рідину, дії вірусів, а також тоді, коли пошкодження виникли в результаті з’єднання і підключення Продукту до виробів інших виробників.
- Також гарантійний ремонт не передбачає періодичне технічне обслуговування та огляд пристрою, зокрема чищення, регулювання.